Ingyenes tuning a távolból: Egyszerű gyári szoftverfrissítéssel erősödnek a Teslák
Elon Musk cége úgy döntött, hogy itt az ideje egy kis teljesítménynövelésnek. Ami ráadásul semmibe sem kerül.
Elon Musk cége úgy döntött, hogy itt az ideje egy kis teljesítménynövelésnek. Ami ráadásul semmibe sem kerül.
500 kilométeres hatótávval és világelsőként fedélzeti Androiddal támad a Model 3-ra a Volvo új villanyautója.
Bemutatkozik az új Tesla, egy kompakt méretű crossover a Model Y.
Elon Muskék piacra dobták a legolcsóbb Model 3-at, ezzel párhuzamosan pedig a típus hazai árára is fény derült.
A most leleplezett Polestar szedán nem titkoltan a Tesla Model 3-mal kíván rivalizálni. És elsőként Android fut a fedélzeti rendszerén.
Rég volt ilyen komoly partraszállás Amerika felől Európába.
Első körben a hétüléses nagy autó, a hátul szárnyas ajtós, Model X árát tették közzé.
Nem kell sokat várnunk az amerikai gyártó első itthoni értékesítő pontjának átadására, olyannyira, hogy már most hazai tesztvezetésre hív a cég.
A Tesla Model 3 tulajdonosa állítja, hogy az Autopilot vészfékezési funkciója mentette meg, amikor egy hóvihar nyomán semmit nem látott maga előtt, és belecsapódott volna egy másik járműbe, ha a Tesla önvezető módja nem segíti ki.
Az első európai vásárlók néhány héten belül átvehetik majd a megrendelt amerikai villanyautóikat.
Aki olcsó Model S-re vagy Model X-re vágyik, annak most nem árt sietnie a megrendelés leadásával.
Kontinensünkön minimum 17 millió forintot kell fizetni az amerikai gyártó kompakt villanyautójáért.
Már azt is tudni lehet, hogy melyik lesz a svéd márka első olyan típusa, melynek fedélzeti rendszere a kis zöld robotra fog épülni.
Soha nem sikerült még annyira felpörgetni a gyártást a Teslánál, mint az elmúlt három hónapban. Már csak egy problémát kellene megoldani.
A minőségi számítástechnikai eszközök köztudottan nem olcsók. Azonban az 8Pack masinájának ára olyan magas, hogy annyiért már autót is vásárolhat az ember. Ráadásul nem akármilyet, egy elektromos meghajtású Tesla is bőven kijön belőle.
Gyorsan érdemes ráállni erre az iparágra is, és nevet szerezni az elektromos autók optikai tuningolásában.
Nem mindenki élhet a napfényes Kaliforniában, ahonnan a kocsi származik.
Korábbra ígérte a cég a heti ötezer darabszámot, de most a termelés fenntarthatósága a kérdés.
Ez nem az egyébként létező „Nevetségesen gyors mód” ellenkezője lesz, hanem egy biztonsági funkció.